11 Januari 02:11

Tjenare har inte skrivit på ett tag men här kommer lite ni kan läsa om, Om de finnes tid och ork till detta!

Kan ju inte tvinga någon det har jag ju sagt förut någonstans inte för att jag säger att jag inte kan bestämma över er för det vet jag att jag kan.

Menar att säger jag hoppa så frågar ni bara hur högt! Eller är det inte så ?

haha jo visst fan ja. Jag har ju flyttat te skövde nu då så man ser väl aldrig folk ute i skara längre kan jag tänka mig ,,,

Hoppas hålan ni bor i är bra och jag hoppas fler än skara bor läser detta och då gratulerar jag er över att ni inte bor i en håla som det;)

Jag har övergivit er i skara totallt på ett sätt men klart ni finns alltid kvar på ett papper eller på andra sidan av en dataskärm eller något i den stilen....

Det tråkiga med er i skara är som jag och min goda vän eric tidigare idag diskutera är att snackar man inte skit om sin bästa vän då är man lixom dum i huvet enligt resten av komunen.

Fattar absolut inte hur man tänker när man gör det men det ligger väl kanske i naturen i skara att göra det,

ska försöka komma till verkligheten här nu och börja skriva varje dag igen eftersom jag vet att det finns kanske några stycken i sverige som kanske vill läsa något roligare än vad en fjortis har jag under dagen

jag citerar " A idag då öhhhh hihi har jag varit med mina vännor vi va på stan typ då..

jag skulle köpa ett line typ då men ja hade typ inte råd så jag snatta de typ i stället hihi tjatja "

Seriöst helvete skulle ja träffa den fan skulle jag nog kunna  trycka upp det där tjatja någonstans där soljävel aldrig lyser IGEN!!

Ha men de va la allt för mig inatt då ha det najs

//PriZon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0